De laatste loodjes - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

30 April 2012 | Nederland, Dronten

Gisteren mijn laatste trainingskilometers gefietst, het was aangenaam fietser. Door het Abbert-Revebos en vervolgens langs het ketelmeer, Kamperzijde. Wat een mooi gebied, er waren vele ganzen met jongen. In het het Abbertbos hoorde ik een koekoek, specht, vinken,

Vandaag begonnen met het verdelen van mijn bagage over de vier tassen. Dit is een mooie puzzel, alles past net niet. Alles er weer uit en opnieuw. Mijn tent uit de tas en dan maar achterop de fiets. Zes jaar geleden had ik de tent wel in een tas, waarom nu dan niet. Dus nog maar eens een poging, de tent in een compressiekamer, nu past alles wel. Ik heb nu totaal 23 kilo aan bagage mee. Moet toch nog met minder kunnen, morgen nog maar eens proberen.

Morgen en overmorgen werken, een aantal zaken afronden en overdragen. Donderdag de laatste loodjes, vrijdag DE DAG van vertrek.

• 01 Mei 2012 - 06:47

Ria Brinkman:

Wubbe, ik wens je een fantastische tijd toe òp de fiets (en van de fiets af). Geniet ervan! 'k Zie je nog...

• 01 Mei 2012 - 17:56

Wubbe:

Dank Ria, afstappen zal nog wel gaan maar er vervolgens weer opstappen.....

Gisteren had ik zoals het nu leek nog niet bagage gewogen, ik zat al boven de 25 kg. Heb inmiddels terug gebracht tot 22 kg. Helaas gaat mijn mini laptop niet mee, al met al toch een besparing van 2 kg. Toch maar een internetcafe opzoeken.

• 02 Mei 2012 - 07:36

Evelien:

Wubbe,

een goeie reis gewenst!! Geniet er wel van!!

• 02 Mei 2012 - 16:49

Marja En André:

Hoi Wubbe,

Een hele goede reis gewenst met veilige kilometers en veel mooi weer.
    Zet'em op en geniet ervan! We blijven je volgen hoor. Groetjes

• 02 Mei 2012 - 19:04

Peter Je Fiets Maat:

Hey Wubbe!
    Wat een vooruitzicht, nog 1 dag en jij kan lekker op pad! Ik kan niet wachten tot het 25 mei is dan gaan we lekker samen op pad..., ik heb er veel zin in!
    En Wubbe, we weten waar we voor fietsen!
    Ik zie je morgen natuulijk nog maar via deze weg toch een hele goede start gewenst! Doe voorzichtig en fiets je vrij.
    Tot in Treviso!
    Groetjes Peter

• 02 Mei 2012 - 19:35

Wubbe:

Ieder bedankt voor de mooie woorden. Peter, op je bureau ligt mijn verslag van een stukkie van mijn eerste fietsdag in zuid-Spanje, een fietsvakantie is niet altijd leuk. Dit ter aanmoediging. Ik zie je morgen.

• 03 Mei 2012 - 11:45

Gerard:

Vanmorgen vriend, collega en kamergenoot Wubbe en kamergenoot vledder bij mij thuis op visite gehad en samen lekker een bakkie koffie gedaan. Mooie foto's gemaakt en Wubbe een hele mooie reis toegewenst en afgesproken hoe we elkaar contacten de komende weken. Wubbe Maak er wat moois van .......

• 03 Mei 2012 - 12:56

Chris Huisman.:

Dag Wubbe, jij had dit adres inderdaat al eerder doorgestuurd. Maar bedankt, ik ga je volgen. Leuk dat je even langs kwam.Jammer ik vergat een foto van jou te maken. Komt nog een kans bij terugkeer. Het griepvirus wat ik nu heb is wat anders dan het fietsvirus. Dat eerste gaat over, dat 2e niet.
    Ik wens je een goede en veilige reis en goede ontmoetingen.
    Je fietsmaat van 2002 naar Rome. Ik voel een beetje jaloezie, mag wel he?