Mijn laatste woorden voor dit blog - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Mijn laatste woorden voor dit blog - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Mijn laatste woorden voor dit blog

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

08 Juni 2012 | Nederland, Dronten

Gisteravond belde Wubbe mij nog op om een uur of elf. Hij kon het toch niet laten.
Vandaag de bus gepakt, ze hadden echt geen zin meer om naar Rome te fietsen en ook midden in de drukte van de stad te fietsen.Daar zijn hun engelbewaarders niet tegen bestand.
De polder-boys hebben in de voormiddag de stad achter zich gelaten, want het was ook nog eens bloedje heet. Het is toch niet eerlijk verdeeld, ik zit hier met mijn trui aan en weer uit en weer aan en dat is toch echt niet te wijten aan de overgang.
Dit "knipperlichtweer" mag van mij op vakantie.De mannen hebben hun tentje voor de laatste keer ingepakt, het stalen ros weer opgetuigd en zijn vanmiddag om half vijf vertrokken richting het vliegveld. Nou, volgens mij ruiken de heren hun stal, want ze waren binnen 2 uur al op het vliegveld.( dankzij hun navigatiesysteem)

Vraag ik nog in mijn onnozelheid waar ze slapen????
Antwoord van mij nuchtere mannetje: " in een héle grote slaapzaal met héél véél mensen". Dus van slapen zal wel niet veel komen. Nou dat wordt morgen op het vliegveld in Rotterdam uitkijken naar twee zombies. Ze hebben in ieder geval de rest van het weekend om bij te komen.

Nu ga ik mijn navigatie maar even instellen, want ik weet niet eens waar ik naar toe moet. Ga maar gewoon mijn neus achterna.
Nou, lieve mensen, bedankt allemaal en ook mede namens Wubbe en Peter voor al jullie support en lieve woorden. Het heeft de mannen erg goed gedaan dat we allemaal met hun hebben meegeleefd. Het was een gigantisch avontuur en voor hun weer een droom die werkelijkheid is geworden.

Bedankt en tot ziens, Miss Marple!



  • 08 Juni 2012 - 18:08

    Annelies (werk):

    Marloes onwijs bedankt voor al je leuke berichtjes, was echt genieten elke dag en kon het vaak niet laten er wat op te zetten, heerlijk dat ze morgen weer thuis zijn, niet alleen bij jou maar ook natuurlijk bij Gerard.
    Ik wens je hele gezellige dagen met je kanjer, en voor dinsdag alvast gefeliciteerd met jullie 25 jarig huwelijk, en voor over een paar dagen een hele lekkere vakantie in Turkije, je hebt het verdient.

  • 08 Juni 2012 - 18:13

    Wubbe Okken:

    Dank je wel Annelies. Wubbe boft maar met zulke collegae!
    We maken er dinsdag inderdaad een leuke dag van en daarna ga ik genieten met mijn vriendin van een heerlijke vakantie. Maar helaas moet ik jullie teleurstellen, daar ga ik geen blog van bij houden,haha!

  • 08 Juni 2012 - 18:19

    Rösli :

    Marloes bedankt voor je geweldige verhalen. Ik zal ze missen.

  • 08 Juni 2012 - 18:54

    Evelien:

    Miss Marple,

    Heel erg bedankt voor je verhalen. Ik heb er van genoten!!
    XX je nichtje

  • 08 Juni 2012 - 19:13

    Jan En Erna :

    Miss Marple heel erg bedankt, ik snap wel waarom je het 25 jaar uithoud met zo'n kanjer,jullie zijn een goed team.Wubbe en Peter goede vlucht naar huis en geniet nog maar even van jullie hele grote slaaaaaaaaaaapzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.

  • 08 Juni 2012 - 19:32

    Gerard:

    Marloes, zou heel veel kunnen zeggen,maar ik ben even monddood en dat gebeurt een Amsterdammer niet vaak. Maar hardstikke bedankt, das alles wat ik uit kan brengen

  • 08 Juni 2012 - 21:54

    Jan:

    Wubbe broer, Peter,

    GRANDE nogmaals GRANDE.
    Net thuis van m'n werk wil ik toch nog even reageren op jullie laaste blog.
    Heren bedankt voor het meebeleven van weer een droom.
    Marloes, mille grazie voor je geweldige verhalen.
    Op deze mannier zie je maar weer dat je nooit alleen onderweg bent op de fiets en in het LEVEN!

  • 08 Juni 2012 - 23:02

    Chris.:

    Nou miss Marple (Marloes)
    Bedankt voor de heerlijke verslaggeving en achtergrond informatie. Je begon met een paar regels, uitvloeiende in nu, hele artikkelen. Je kreeg er volgens mij plecier in. En een goede vakantie toegewenst met je vriendin, wens haar ook een goede vakantie, dan is het in evenwicht.
    Ook de anderre reaktie's heb ik met plecier gelezen. Mensen ik groet jullie hierbij. Het is de eerste keer dat ik zo een blog intensief volg, met plecier, dat verbaast mij omdat ik liever zo een tocht zelf fiets. Dat hoop ik volgend jaar weer te doen.
    Vrijdag beginnen we eerst aan onze tocht door Canada, maar dan niet op de fiets.
    Wubbe en ook Peter jullie hebben een mooie tocht gehad, een goede vlucht naar huis gewenst. En dan afkikken en genieten van het weerzien van de voor jullie belangrijke mensen.
    Dan wil ik Gerard hierbij veel sterkte wensen.
    We volgen de weg die we gaan of gaan moeten. Toi, toi, toi.

    Chris.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1667
Totaal aantal bezoekers 135765

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: