Afscheid voor 5 weken van mijn lief - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Afscheid voor 5 weken van mijn lief - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Afscheid voor 5 weken van mijn lief

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

04 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Als verrassing kwamen vanmorgen veel collegae, familie, zelfs helemaal uit Groningen naar ons om Wubbe een fijne reis toe te wensen (en mij veel sterkte) en gezamenlijk uit te zwaaien.
Vanavond hebben we telefonisch contact gehad en hij was al bij Nijmegen op een camping. Hij had al bij Nunspeet de eerste regendruppels op z'n helmpie gehad,een stevige tegenwind, maar hij al alweer genoten van de rit.Ik zal proberen ieder op deze manier op de hoogte te houden, groetjes Marloes

  • 04 Mei 2012 - 21:35

    Evelien:

    Marloes, bedankt voor de update. Ik zal alles volgen hier.
    Jij veel sterkte zo vijf weken zonder Wubbe, maar ook veeel plezier.. ;)

  • 05 Mei 2012 - 06:37

    Gerard:

    Zou die lekker geslapen hebben vannacht? hoe laat ben je weer vertrokken? Zal het blijven volgen de komende weken

  • 05 Mei 2012 - 14:44

    Mieke :

    Wubbe en Marloes, de kop is eraf! Marloes veel sterkte (maar geniet er ook van) en Wubbe vooral heel veel plezier. Ik ga het allemaal blijven volgen en ben stikjaloers..

  • 06 Mei 2012 - 13:58

    Chris En Anneke H.:

    Dag Marloes.

    We willen ook jou voor de komende tijd sterkte toewensen. We weten er alles van. Wij blijven Wubbe volgen, ook met de gedachten bij jou.
    we wensen jullie toe dat de reis goed gaat en dat jullie na +/- 5 weken weer een goed weerzien hebben.
    Dat zijn altijd mooie momenten.


  • 07 Juli 2012 - 10:24

    HI:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 136510

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: