nog zes weken - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu nog zes weken - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

nog zes weken

Door: Wubbe

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

24 Maart 2013 | Nederland, Dronten

Datum van vertrek nadert snel, het mooie weer helaas nog niet. Vanaf Pasen moet er wel regelmatig gefietst worden wil mijn conditie nog iets opgevijzeld worden. Youri moet voor zijn eigen conditie zorgen, inmiddels heeft hij wel al de fiets in Utrecht. Ook in Utrecht is het nog geen voorjaar.

Twee week geleden mijn nieuwe fiets opgehaald, een Santos. Een zogenoemde custumbuilt, een fiets op maat. Heeft het opmeten wel degelijk nut gehad, het is een genot om op de fiets te zitten, alleen nu het fietsen nog. Volgens de meting heb ik ideale zitbotjes, zal dat volgende week maar eens in praktijk testen op de Santos.

Ondertussen verzamel ik al mijn fietkampeerspullen, een tent ligt nog in Utrecht. Waar mijn fietshelm is, geen idee, dat wordt nog zoeken. Voor Youri moet er nog wat zaken aangevuld worden, zoals een doppie als bescherming voor zijn koppie. Een jack wat er voor moet zorgen dat zijn lijf niet nat wordt van het regen, zweten is op zich niet zo erg.

Mijn fietskilometerteller zit boven de stuur gemonteerd, er naast is er ruimte voor mijn GPS. Zal mijn teller nog even ijken met behulp van de GPS. De track van de route is inmiddels in de GPS geladen, ook de benodigde kaarten zijn al geïnstalleerd.

Hoewel wij er nog niet klaar voor zijn, zijn er wel weer stappen gezet in de voorbereiding van onze reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 135856

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: