Een goede beslissing............. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Een goede beslissing............. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Een goede beslissing.............

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

16 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Wubbe heeft gisteren toch nog buren gekregen. Een mega grote camper, waarin hij met gemak z'n tentje kon parkeren, maar verschil moet er zijn.
Wubbe heeft gisteren goed naar jullie geluisterd en heeft de trein genomen. En dat was een goede beslissing, maar ik kan mij ook wel voorstellen dat Wubbe gewoon alles wil fietsen. Dat heeft Chris ook heel goed verwoord gisteren. Wubbe leest al jullie aanmoedigingen en dat vind hij geweldig. Dus vooral doorgaan iedereen.
Vandaag is hij aangekomen in Ried. Tijdens de treinreis lag hier en daar wel 10 cm. sneeuw en op de pas nog veel meer. Hij heeft vandaag mar 25 km. gefietst.De omgeving doet erg winters aan en de natuur is nat, nat, nat. en heel erg fris, fris, fris.

  • 16 Mei 2012 - 16:44

    Gerard:

    Goe gedaan jochie, om met dat treintje te gaan. En wij dan maar klagen dat het hier naar een graad of 10-11 is. Kan je het nog wel warm houden. sterkte maar weer, wij gaan ook weer naar de camping, met naar wij hopen toch ietsje beter weer. suc6 maar weer gewenst vriend.

  • 16 Mei 2012 - 16:51

    Henk En Ina:

    zeker een verstandige beslissing joh!. Je fietst tenslotte voor je plezier.
    We hopen dat het weer nu beter wordt.
    Wel leuk voor je logboek al die verschillende soorten weer. Het ene moment zit je met een pilsje op een terrasje en het volgende moment heb je winterbanden nodig. Leuk om je zo te volgen. Lekker warm in de kamer in de luie stoel ook met een pilsje. Bllijven je volgen. Succes

  • 16 Mei 2012 - 18:44

    Peter:

    Hoi Wubbe!

    Nou, een goede beslissing. Tjonge zeg als ik je foto zie ligt er idd veel sneeuw daar waar je nu bent zeg!
    En Wubbe zoals Chris je ook al heeft aangeven kan ik het ook wel voorstellen dat beslissen wat te doen op zo een moment wel even moelijk kan zijn, maar hoe dan ook een verstandig besluit. En je maakt zo ook nog eens wat verandering mee.
    Ik hop dat je nu naar beter weer toe gaat, en geniet van de omgeving.
    Ik ga weer is even kijken op google naar het plaatsje waar je nu bent. Nog 10 dagen....... En dan Treviso!
    Doe voorzichtig en geniet!
    Gegroet Peter

  • 16 Mei 2012 - 19:21

    Jan:

    Een goede moeilijke beslissing genomen is geen schande broer.
    Als.........., dan ........ en had je morgen Italie niet bereikt.
    Nu kun je morgen weer zwaar trappend en kleumend genieten van het Inntal.
    Het weer wordt beter naar het weekend toe, dus hou je kort broekie boven in je fietstas.
    Groet,n broer.

  • 16 Mei 2012 - 20:20

    Marja:

    Allemachtig Wubbe, wat zit de natuur toch raar in elkaar. zo fiets je met 33 graden en zo zit je in de sneeuw. Toch ook wel weer mooi om dit zo mee te maken. Ook al snap ik dat je baalt niet alles gefietst te hebben je hebt er goed aan gedaan als ik die foto hierboven zo zie. Je moet er niet aan denken dat je daar op je fiets doorheen moet, met alle mogelijke glijpartijen. "Goed gedaan jochie" . Nog kilometers genoeg voor de boeg. Hopelijk is het weer morgen zo veel beter dat je weer lekker op de pedalen kan. Zet 'em op.
    Groetjes ook van André

  • 16 Mei 2012 - 20:21

    Wubbe:

    Het regent nu en er valt af en toe natte sneeuw, morgen beter weer. Als het goed weer is fiets ik morgen naar de rechenpas via de noberthohe om vervolgens opnieuw kennis te maken met zuid tirol (italia)

  • 16 Mei 2012 - 20:53

    Beukertjes:

    Hallo Wubbe

    Die sneeuwfoto geeft duidelijk aan dat je de goede keuze hebt gemaakt. Nu op naar mooie weer.

  • 17 Mei 2012 - 20:25

    Alex Tempelman:

    Wubbe, ik zit ook op een camping maar dan veilig in nederland. vannacht woensdag op donderdag was het hier in mijn beleving ook koud (0 graden) Echter als ik de foto's van jouw zie dan moet ik toch even rillen. zit jij in de sneeuw terwijl ik (ook) smacht naar zon. Ik wil je graag heel veel sterkte toewensen met je fietstocht. Je kennende ga je die goed volbrengen maar volg je hart met beslissingen nemen.
    Hier (in het gemeentehuis) loopt alles 'gewoon' door. Geniet van alles in de omgeving en de ervaringen die je opnieuw opdoet. Ik zie je graag behouden terug!! Gods Zegen toegewenst in het vervolg van je reis.
    groet,
    Alex T.

  • 17 Mei 2012 - 20:46

    Chris.:

    Ik ben wat laat, maar zeg wel toi toi toi, een beslissing is niet altijd leuk maar zo als ik zie was er geen andere weg dan die ijzeren weg. Ik weet deze kans komt niet weer terug want de volgende kans is een andere kans. Maar deze beslissing kon niet anders. Want een winterjas is te zwaar voor je tassen, en geitewollen sokken en oorwarmers zijn ook geen porum op de fiets. En met het beroemde laagje laagje had jij het nu ook niet gered. Dan was je toch ook vast gevroren op het zadel. Dus een goede beslissing.

    Wubbe dit achter je laten en door trapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 849
Totaal aantal bezoekers 135857

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: