Brrrrrrrrrrrrr...het is koud - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Brrrrrrrrrrrrr...het is koud - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Brrrrrrrrrrrrr...het is koud

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

15 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Het ging vandaag lekker, hoofdzakelijk de berg af. Afgelopen nacht heeft het gevroren, mijn tent en de tentstokken waren super koud. Daarna mijn handen ook en het duurde flink een uur dat ik weer bij kwam bij de plaatselijke bakker met een kop koffie. Daarna is het toch nog goed gekomen vandaag. Heb zelfs nog in mijn korte broek gefietst. Het was een mooie tocht met af en toe een stevige klim voor deze platte polderjongen. Totaal vandaag 95 km. gefietst. Ik ben nu in Wasserburg, 14 km. voor Bregenz. Weer macaroni gegeten en nu aan de thee. Het gaat weer koud worden vannacht. Morgen ben ik in Oostenrijk aan de Schwarzwalderkirschtorte.

• 15 Mei 2012 - 05:26

Henk En Ina:

Hoi Wubbe

Nog een paar dagen stevig op de pedalen ,Oostenrijk door naar Italie.In Sevilla is het al 4 dagen boven de 35 en ik fietst met je mee elke dag de HONDSRUG op en neer.

groetjes en fietse

• 15 Mei 2012 - 05:49

Gerard:

Hoi Vriend,
    We hebben elkaar al uitgebreid via de mail gesproken, wat kan ik nog meer zeggen als suc6 weer vandaag. Je maatje komt vandaag op visite bij ons, zal hem ook blijven aansporen om te gaan genieten, samen gaan jullie het straks maken.

• 15 Mei 2012 - 06:22

Ria:

Die Schwarzwalderkirschtorte heb je wel verdiend, hoor!

• 15 Mei 2012 - 16:34

Marja:

oeps, wat een overgang, van 33 graden naar vorst. Duik vannacht maar lekker diep in je slaapzakkie. En goede reis morgen in het Oostenrijkse land. Alweer een grens passeren en een land achter je laten. Petje af!

• 15 Mei 2012 - 18:46

Peter:

Wubbe deze berichtgeving had ik ff gemist maar deze fotos zien er goed uit zo een mooi uitzicht.
    Ik kijk zo even op google waar het precie is.

Hou je haaks

Grt peter

• 15 Mei 2012 - 19:53

Chris.:

Wubbe leuk dat aanzicht van de Bodensee, 10 Jaar geleden waren we aan de overkant. Dit wilde ik nog even kwijt.