Rechtstreeks verslagje van onze dappere fietser... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Rechtstreeks verslagje van onze dappere fietser... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Rechtstreeks verslagje van onze dappere fietser...

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

09 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Vannacht slecht geslapen, veel treinverkeer. Vandaag 114km tegen de wind in gefietst. Ik heb het echtpaar uit Sassenheim verlaten. Zo kunnen zij hun reis maken en ik de mijne. Begonnen met een ontbijt aan de Rijn. Bacharach bekeken. Bij Bingen de Rijn verlaten door mijn jeugdig uiterlijk ben ik toe gelaten in de jeugdherberg in het centrum van Worms. Ga nu de stad bekijken.
Verzonden van mijn HTC

ps
Nog een aanvulling, ik ontmoette net voor Worms een echtpaar uit Nieuw Buinen ook onderweg naar Rome.

ps
Had bijna de nacht in de Dom doorgebracht, was al op slot. Kon er niet uit. Gelukkig was de Man met sleutels nog aanwezig.

  • 09 Mei 2012 - 16:38

    Evelien:

    Hey, klinkt wel leuk hoor al die steden bekijken enzo. Nieuw-Buinen: mijn buren..:)

  • 09 Mei 2012 - 16:58

    Mieke:

    Slecht geslapen en toch 114 km tegen de wind in fietsen en er dan ook nog zo jeugdig uitzien? Klasse hoor Wubbe, respect!

  • 09 Mei 2012 - 17:08

    Albert Bosch:

    Fantastisch al die verslagen elke dag! Zo leven we toch een beetje mee. Succes met de laatste kilometers.... Groeten,
    Albert

  • 09 Mei 2012 - 17:37

    Annelies (werk):

    Albert zijn berichtje is wel erg voorbarig, succes met de laatste kilometers, volgens mij moet je er nog behoorlijk wat, hoop dat je de volgende nachten beter slaapt, nog 2 weken en dan kan je misschien door Peter's gesnurk wakker gehouden worden.
    Geniet verder van je tocht, wel lekker dat je wat afleiding hebt aan het Nederlands stel wat ook richting Rome gaat, is leuk om eens samen te eten en je belevenissen te kunnen delen.
    slaap ze alvast voor vannacht.

  • 09 Mei 2012 - 17:53

    Gerard:

    Je hebt wel een biertje vandaag verdiend vriend.

  • 09 Mei 2012 - 19:25

    Mirjam:

    Hola! Wubbe,

    Heb net op de bank even rustig al je reisverslagen tot nu toe gelezen. Dat is zo leuk en aanstekelijk, dat ik bijna ook zo'n tocht zou willen fietsen (bijna dan he ;-). Vanuit hier wens ik je nog een hele fijne reis met veel mooie belevenissen, vergezichten, herinneringen etc. etc. Ik zeg: Veni, vidi, fietsie!

  • 09 Mei 2012 - 19:39

    Marja:

    Al weer een ander echtpaar ontmoet. Het wordt nog druk onderweg richting Rome ;-) Ik ben gelijk op google maps gedoken om te kijken tot waar je al bent gevorderd maar ik stond er van te kijken dat je al zover bent en dat in nog maar 6 dagen. Maar ik begreep van de collega's dat je de eerste dagen flinke afstanden wil afleggen zodat je straks met het echt klimwerk voor de boeg het wat rustiger aan kunt doen (qua afstanden gezien dan, want het vergt dat wel veel meer van je)
    Groetjes en welterusten voor straks.

  • 09 Mei 2012 - 19:47

    Peter:

    Hey die Wub!

    Lekker Annelies, hoe weet jij dat ik snurk? Ik zal men tentje tegen die tijd op veilige afstand van die van Wubbe zetten ;)
    Wubbe, ik heb jou verslag die je mij gegeven had van je start in de stromende regen vanmorgen tijdens een wolkbreuk in Dronten gelezen (was een soort van 3D lezen op dat moment) en euh zo een pompie heeft idd twee kanten...
    Vandaag ff wat reserve spul gehaald voor mijn driewiel fiets dus ik kan straks knalluuh van de berg zo hard dat het stuurlint je om de oren vliegt!
    Nou verder heb ik niks zinnigs te melden, dus jij een fijne fietsdag gewenst morgen en houd je duim bij je Loekie Loek belletje he! Veiligheid voorop!
    Toedels. Peter

  • 09 Mei 2012 - 20:23

    Wubbe:

    Ik heb vanavond een virtueel biertje met gerard gedronken. Het smaakte.

  • 09 Mei 2012 - 20:38

    Peter:

    Hey Wube,
    Heel goed man, ik hoop dat Gerard en yvonne genieten op de camping....

    Trusten en fietse morgen

    Peter

  • 09 Mei 2012 - 21:09

    Chris :

    Verdorie Wubbe, heb ik net jou planning op een kaart ingevuld, wijk je daarvanaf. Maar je leert het nog wel, lekker vrij fietsen heeft ook wel wat, en zoals je zelf zegt alle wegen leiden naar Rome. En die ontmoetingen he, dat zijn de pareltjes van zo een tocht. Je weet ik wil zo wel achter je aan fietsen. Maar goed dit jaar Canada en volgend jaar een grote fietstocht. Dan mag jij watertanden.

    Trap ze, Wubbe.

  • 10 Mei 2012 - 06:29

    Ria:

    Dat lijkt mij het leuke van zo'n reis; al die onverwachte dingen die je meemaakt...

  • 10 Mei 2012 - 08:32

    Erna Okken:

    Wubbe elke morgen gauw jou verslag lezen dan is het net of we mee fietsenJan zegt net dat die wel wist dat jullie jeugdig zijn??????? ha,ha,ha trapse en veel belevenissen onderweg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 446
Totaal aantal bezoekers 135858

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: