Met de fietsgenoten naar Rome............ - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Met de fietsgenoten naar Rome............ - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Met de fietsgenoten naar Rome............

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

08 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Vandaag was het een stralende dag om te fietsen. De temperatuur gaf 22 graden aan en Wubbe heeft onderweg Koblenz, Andernach en Bopard bezocht. Hij heeft vaak met het echtpaar uit Sassenheim opgetrokken, Wubbe heeft oook vaak alleen gereden en af en toe kwamen ze elkaar weer tegen op een terrasje en ze zijn vanavond met z'n drieën uit eten geweest. Een klein min puntje vandaag was, dat Wubbe uit balans raakte bij een heuvel en met fiets en al omgevallen is. Z'n linkervoet zat nog vast aan de trapper en die kant viel hij op. Lekker op de gravel, oeps!
Maar hij is een keiharde Groninger en laat zich niet kennen. Hij overnacht nu op een camping met uitzicht op een kasteel. De camping is druk bezocht met veel campers en caravans.Terwijl ik dit schrijf, ligt Wubbe al in z'n tentje te slapen.

  • 08 Mei 2012 - 20:02

    Jan:

    Wubbe ik weet hoe dat voelt om zo op je plaat te gaan, vorig jaar de 1e keer met van die schoenen, tot 3x toe.
    De gene vond ik erger dan de pijn, maar ook daar wordt je kerel van.
    Ik lees nu ook dat je in slaap valt, houw dat helmpie op he.

  • 08 Mei 2012 - 20:30

    Marja:

    Fijn da je nu goed weer hebt, pas wel op hè? want één keer vallen is meer dan genoeg. Ik ben toch wel blij hoor dat je af en toe wat gezelschap hebt. Alleen is maar alleen. Kun je af en toe wat babbelen. Kriebelt het niet als je al die campers weer ziet?
    Ontzettend leuk om zo iedere dag berichtjes te lezen en foto's te zien.

    Groetjes van Marja en ook van André uiteraard

  • 09 Mei 2012 - 07:31

    Evelien:

    Wubbe, het ga je goed en inderdaad niet te vaak vallen. Ik hoorde mijn collega's er ook al over deze week, die leuke click schoenen. En ik ben het met Marja eens, erg leuk om je blog en alle reacties te lezen. Zet hem op!!

  • 09 Mei 2012 - 07:43

    Chris.:

    Leuk, zulke losse fietsmaatjes. Je hoeft er geen rekening mee te houden. En toch let je zo nu en dan wel op. Het regend vanmorgen hier, laten we ervan uit gaan dat jij deze regen 3 dagen geleden gehad hebt.
    Je weet dat je nu ook op de Limes route zit? Ik neem denk ik het begin van jou route mee in mijn voorbereidingen voor onze fietstocht volgend jaar naar Wenen, enz. Als Anneke het daar mee eens is. Door het volgen van jou tocht ben ik intensiever met de voorbereidingen van onze tocht bezig.

    Goede trap vandaag en hou het rechtop.


  • 09 Mei 2012 - 08:11

    Ron:

    Jammer dat ik je net misliep bij het uitzwaaien maar op deze manier kan ik je ook blijven volgen. Zoals ik je al sms'te, wens ik je een veilige reis en dat blijkt niet overbodig met zulke clickschoenen . . .

  • 09 Mei 2012 - 11:24

    Ineke:

    Fijn dat je af en toe gezelschap hebt en dat je nu beter weer hebt. Ik hoop dat je vannacht goed hebt geslapen en vandaag weinig last zult hebben van je voet. Fiets ze.

  • 09 Mei 2012 - 12:08

    Gerard Nu Ff Limburg:

    had je al App gestuurd na de mail aan VHV, kop op en suc6 en blijf vooral volhouden en doorgaan, dat doe ik ook.
    Wij denken ook aan je heir.

    Gerard en Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 135853

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: