Eindelijk mooi weer..................... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Eindelijk mooi weer..................... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Eindelijk mooi weer.....................

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

07 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Vannacht heeft Wubbe goed geslapen in z'n tentje helemaal alleen bij een camperplaats. Daar heeft hij z'n fiets afgespoeld bij de camperplaats, die zat onder de modder. Daarna richting Julich gefietst en bij de bakker brood gekocht en koffie gedronken. Onderweg een echtpaar uit Sassenheim tegen gekomen, die gaan ook naar Rome en , hoe bestaat het? , gaan ook op dezelfde datum met hetzelfde vliegtuig weer terug naar Nederland. Wubbe is een eind met hun op gefietst , tussendoor alleen nog een kasteel bezocht en hun later weer ingehaald. Het is onderweg een prachtig graan-landschap en veel koolzaadvelden. Vandaag staan er weer 108 kilometer op de trappers

  • 07 Mei 2012 - 18:34

    Chris.:

    Nogmaals, de zon droogt alles, waar staat je tent nu Wubbe?

  • 07 Mei 2012 - 19:03

    Jan:

    Ondanks het tegenvallende weer weet je toch nog je planning te halen, dat geeft veel moraal volgens mij. Leuk is anders maar de mooie dagen gaan nog komen. Was het ook niet Remagen waar in de 2e WO zo om gevochten is.
    Droog je kleding en schoenen en morgen is alles ......?

  • 07 Mei 2012 - 19:21

    Peter:

    Hey Wubbe,
    Heb je zojuist al gesproken maar toch ff een berichtje... Leuk dat er ook fietsers zijn die dezelfde kant op gaan, ik zal ze dan ook nog wel tegenkomen. Fijn dat je nu mooi weer hebt en dat ales droog blijft. Ik heb vandaag ff alles bepakt op de fiets, het is nog een hele opbouw. Ik ga ff kijken voor een andere slaapzak die kleiner is, dat scheelt een rol.
    Trappelse en en een mooie etappe gewenst morgen...

    Grtzz Peter

  • 07 Mei 2012 - 20:45

    Chris.:

    Wubbe, ik zag ineens "planning" staan en zo ben ik er achter gekomen dat je nu in de buurt van Remagen moet zitten. Ik zal de rest van je reis je planning raadplegen. Je weet hoe ik tegen over planingen sta, maar het kan meestal niet anders! Je hebt je eerste ontmoetingen al gehad er zullen nog vele volgen, vlugtigge of blijvende. Ja Wubbe het kriebelt bij mij.

  • 08 Mei 2012 - 07:04

    Evelien:

    Koolzaadvelden zijn zo mooi... En al wat gezelschap, is toch een stuk minder alleeen... Ga zo door!!!

  • 08 Mei 2012 - 08:11

    Coos:

    Hee riezende reiziger, al een beetje gewend aan je zitplaats, van morgen hebben we met de collega's even bij elkaar gezeten en over gerard en wim gesproken. Iedereen gaat er weer anders mee om. Ik hoop voor gerard dat hij zijn positiviteit kan opbrengen voor zijn gezin en hemzelf. Jij bent nu alleen, ik weet dat je op de fiets veel en goed kan nadenken maar juist ook goed kan relativeren, geniet daar van .
    Groeten Coos

  • 08 Mei 2012 - 14:11

    Mieke:

    Hoi Wubbe,
    Het klinkt weer heerlijk zo'n landschap met die prachtige knalgele koolzaadvelden en dan goed weer en zelfs gezelschap. Ik hoop dat je ook vandaag weer een prachtige dag hebt gehad.

  • 08 Mei 2012 - 14:53

    Peter:

    Hey Wubbe en ook Coos,

    Coos.., riezende reiziger dat klinkt als een mooi stripboek deel voor een nieuwe Suske en Wiske! Mooi idee Wubbe!
    Maar in iedergeval ben ik het met Coos eens dat we allen moeten denken en duimen voor een goede positive tijd voor onze maat Gerard, onze gedachten zijn bij hem en zijn gezin!!
    Wubbe, trapse!


  • 08 Mei 2012 - 19:51

    Marion:

    Hoi Wubbe,

    Het was een moeilijke dag voor ons op het werk met dat nare bericht, maar ik heb ook zeker aan jou gedacht want dit nieuws moet ook wel extra moeilijk zijn als je zo ver weg alleen op je fiets zit en je het niet even met iemand kan delen!
    Ga maar flink genieten van de omgeving om je heen en ik hoop dat je veel mooi weer hebt nu want hier komt het momenteel weer met bakken uit de lucht vallen:( Ik blijf je volgen en je hoort weer van me, goeie en veilige reis! groetjes, Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Dronten

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 512
Totaal aantal bezoekers 135831

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: