Een regenachtige zondag............ - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Een regenachtige zondag............ - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Een regenachtige zondag............

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

07 Mei 2012 | Nederland, Dronten

Gisteren geen telefonisch contact gehad, maar via sms. Een beetje karig,maar toen Wubbe mij een foto stuurde van zijn fiets in de stromende regen, zat ik in een zonnig restaurant in Rotterdam. Héél vervelend! Hij zit nu in Julich. Daar zijn we ooit met de camper geweest en vandaag begint hij een rit van 100 km. richting Remagen. Ik hoop toch echt op beter weer, anders kan hij beter die Pipowagen achter z'n fietsie hangen.

• 07 Mei 2012 - 13:50

Evelien:

Inderdaad, met zulk weer is het een stuk minder leuk... Maar met zulke afstanden heb je wel snel kans of verbetering.

• 07 Mei 2012 - 15:01

Marja:

Wat jammer dat de reis begint met dit weer. Maar wie weet, tegen de tijd dat je in Rome bent verlang je misschien zo af en toe wel eens naar de Nederlandse "koelte" . Denk maar zo: alles wat hier valt valt daar niet en het kan alleen maar beter worden!

• 07 Mei 2012 - 17:22

Carolien:

Heb gekeken op internet en in Remagen is het bewolkt, maar droog. Je hoeft dus nog geen zonnebrand op te doen. Goede reis en voor vanavond een warme droge slaapplek toegewenst.

• 07 Mei 2012 - 18:25

Chris.:

Wubbe, de foto geeft toch een vertrouwt beeld, zelfs een beetje een behagelijk uitzicht als je dit vanuit je tent zou zien. Weet je nog aan het Comomeer (Dat is al een stuk verderop, maar toch). Toen werdt het ook weer droog. Ik wens je nog veel droge en zonnige dagen toe, maar toch ook zo nu en dan een lekkere regenbui. Want je hebt niet voor niets waterdichte tassen. Als die regenbui maar geen dagen duurt.

• 07 Mei 2012 - 18:27

Chris.:

Wubbe ik zie dat de zon je haren vandaag al weer gedroogt heeft.