Nuevas bandas - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Nuevas bandas - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Nuevas bandas

Door: Wubbe

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

27 Februari 2017 | Nederland, Dronten

De voorbereidingen vorderen gestaag, de bandjes zitten er inmiddels om. Lekker gevuld met verse lucht. Ook de slaapzak is binnen, er is nog wel een discussie of het een wortel of een punt paprika is. De kilometers nemen ook toe, het weer is nog niet echt fietsweer te noemen. Ik verlang naar het voorjaar, moet blijkbaar nog even geduld hebben.
De GPS weer getest, werkt nog steeds naar behoren, batterijen wel vervangen. Binnenkort de track maar eens overzetten.
Ga nog een luchtbedje scoren, eentje die zich zelf vult. Opblazen ligt tegenwoordig wat gevoelig in de media.
Ik hoop dat Peter goed Spaans heeft geleerd, ik kom niet verder dan het bestellen van twee bier. Eventueel lukt het bestellen van een tosti ook nog wel. Wij gaan het meemaken.

• 08 Maart 2017 - 11:20

Peter:

Jaja we komen steeds dichterbij het startschot! Ook al flink aan het trainen.
    Wubbe heeft de schema's al gemaakt voor Spanje dus we vorderen al flink!
    Vandaag de Aldi leeg gekocht, ze hadden fietsonderbroeken in de aanbieding dus gelijk voor Wubbe en mijzelf een dosis aangeschaft..., want we willen er natuurlijk wel lekker bij zitten!!

En Wubbe voor wat betreft het Spaans..., ik heb de onderste regel ingestudeerd want die zal ik nog vaak moeten gebruiken haha..

agradables dos cervezas y que pagó! Wubbe no puede soportar el alcohol !