drie maanden te gaan - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu drie maanden te gaan - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

drie maanden te gaan

Door: Wubbe

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

05 Februari 2017 | Nederland, Dronten

Op de kop af nog drie maanden te gaan, dus de voorbereidingen worden geïntensiveerd. De trainingen zijn opgepakt. Afgelopen weekend 125 km op de teller en ook in de benen. In het vlakke polder blijft het vlak, alleen bij de viaducten en bruggen stijg je boven het maaiveld uit. Vandaag de polder uit en via Elburg de Veluwe op. Ook neem ik de eerste beste helling die ik tegenkom, in dit geval de Woldberg beter bekent als De Knobbel. Een puist van niks maar als je alleen maar fiets in de polder moet toch de knop om. Zwoegen kom ik boven, viel toch wel tegen. Het fiets verder mooi op de Veluwe, via Vierhouten, heidevelden gaat het naar Nunspeet en het Veluwemeer. Al met al was mijn eerste trainingsweekend geslaagd.
Mijn uitrusting moet ik nog compleet maken, een slaapzak, regenjasje en twee nieuwe banden. Over het meenemen van een slaapmatje twijfel ik nog. Daar kom ik ook wel weer uit. Misschien pas nu al mijn bagage nu in de twee achter tassen.
Ga binnenkort de route doornemen en ga ik op zoek naar de verschillen tussen mijn routeboekje en het boekje van Peter. Peter heeft de nieuwste editie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 135933

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: