Niet te vinden op de kaart...... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Niet te vinden op de kaart...... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Niet te vinden op de kaart......

Door: Miss Marple

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

18 Mei 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Wubbe en Peter zijn nu in het plaatsje Agolada, zo klein dat wanneer ik dat hier in geef op de kaart, dat dit programma het niet herkent, vandaar dat ik Santiago heb ingevuld, daar zijn ze nog 1 dag vandaan, dus ik vond dat dat wel kon.Maar Agolada bestaat wel degelijk, het is een gemeente in de Spaanse provincie Pontevedra in de regio Galivcië.
Het was vandaag een mooi route, heuveltje op en heuveltje af en zelfs bij bergafwaarts was het koud. Daar moesten de handschoenen bij aan.
Er stond vandaag 70 kilometer op de teller. De mannen hebben toch van de 1100 km. er rond de 900 gereden. Nou niet slecht, hoor. Wat zeg ik,?? SUPERGOED!!!!!
Morgen dus de laatste fietsdag van hun avontuur en dan gaan de fietsen weer in het plastic en worden naar huis gestuurd. Wubbe en Peter hebben dan nog het weekend samen in Santiago, alwaar ze zich op de foto laten vereeuwigen , zodra ze op het plein staan. CHAPEAU, kanjers!

• 18 Mei 2017 - 21:13

Marja:

Petje af en een diepe buiging voor jullie. Wat een prestatie hebben jullie weer neergezet.
    Nog een dagje knallen en dan lekker relaxen. Wat gaat dat toch snel hè, zit het er al weer bijna op.
    Jullie zijn samen weer een hele mooie ervaring rijker waar nog veel over nagepraat zal worden.

• 18 Mei 2017 - 21:16

Femke:

Zo; 900 km gereden, helemaal onder zulke omstandigheden; geweldig mannen! En ik heb genoten van elke cm verslag hierover, complimenten Miss Marple! Morgen de laatste loodjes, aan al het goede, maar ook aan het afzien komt weer een einde. Nog veel plezier!

• 18 Mei 2017 - 21:46

Erna Okken:

Wubbe en Peter we wensen jullie nog een paar mooie dagen veel plezier en nog een paar veilge kilometers een mooi prestatie mannen daar mogen jullie op proosten. Groeten oet knoal.

• 18 Mei 2017 - 21:47

Ineke:

Morgen jullie doel bereikt, goed gedaan heren. Geniet van de aankomst en van de nog resterende dagen. Veel plezier gewenst.

• 18 Mei 2017 - 22:21

Jelly:

Topper zijn jullie! Jullie mogen trots zijn. Geniet nog van de laatste dagen.

• 19 Mei 2017 - 06:44

Ilse:

Helemaal mee eens. Het volgen van jullie prestatie was ontzettend leuk via het reisverslag. Prachtige ervaring hebben jullie samen meegemaakt. Veel respect!