Ze zijn geland...... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Ze zijn geland...... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Ze zijn geland......

Door: Miss Marple

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

05 Mei 2017 | Nederland, Dronten

Joehoe....daar ben ik weer. Miss Marple heeft zichzelf even afgestoft en uitgeschud en zich weer laten verleiden door Don Quichot om de mannen in letters te begeleiden. Zoals sommigen van jullie misschien wel weten moet ik een enorm inlevingsvermogen hebben, wil ik dit verslag nog een beetje aankleden, aangezien ik he-le-maal niets met fietsen heb. Maar ik hebl bewondering voor ze dat ze weer samen een nieuw avontuur aangaan. De mannen zijn inmiddels geland, na een hele nacht op Schiphol te hebben doorgebracht en ze ook nog later vertrokken. Maar goed ze zijn er en Wubbe belde net met een hele zwoele zware stem( lees een lichte keelontsteking) dat ze moesten zoeken naar de Hostal, kriskras door Sevilla heen. Nou dat belooft wat voor de verdere reis... Ze vielen trouwens wel met de neus in de Spaanse boter toen er heel veel dames in prachtige flamingo door de straten liepen. Wat bleek? 25 jaar geleden was Sevilla het middelpunt, want daar opende de EXPO 92 haar deuren van de wereldtentoonstelling. Nou ja je kunt voor minder een feestje vieren.
De mannen hebben in de Hostal de weg gevonden naar het dakterras( en nog een aantal dames in diezelfde jurken) en drinken daar nu een biertje. Ze waren wel een beetje brak, dus ik denk vanavond vroeg in het bedje en morgen zijn ze van plan om de stad verder te gaan bezoeken in een broeierig temperatuurtje.

• 05 Mei 2017 - 19:54

Marja:

Welkom terug Miss Marple, ik kijk al weer uit naar je mooie verhalen. En mannen, doe nog even rustig aan om te acclimatiseren dan kunnen jullie er straks tegenaan. Het avontuur is begonnen :-)

• 06 Mei 2017 - 08:59

Bert Wiebering:

Heeey mannen! Heel veel plezier en leuke fotos maken. Maak er wat van en succes!

• 06 Mei 2017 - 19:28

Ilse:

Ooooo nou, dat begin ziet er in ieder geval alvast goed uit.
    Ja diepe buiging voor deze mooie uitdaging!

• 06 Mei 2017 - 19:41

Ed Gijsen:

hallo mannen en miss Marple, Ik ga jullie weer met veel plezier volgen.