De dag ervoor..................... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu De dag ervoor..................... - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

De dag ervoor.....................

Door: Miss Marple

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

02 Mei 2013 | Nederland, Dronten

Wubbe heeft vanmorgen voor de laatste keer gewerkt voordat zijn reis kan beginnen door Frankrijk. De hele middag druk bezig geweest om alle verzamelde spullen van de zolder naar beneden te verhuizen. Youri heeft zich los kunnen weken van zijn studentenleven in Utrecht en is nu bezig om al zijn spullen in de tassen te krijgen. Hij had in Utrecht mooie fietsschoenen gekocht met zo'n kliksysteem, dus die zal tijdens de fietstocht nog wel een keer omvallen als hij niet op tijd die schoenen los klikt.
Ze hebben er enorm zin in en het is heel leuk om ze zo samen bezig te zien. Het is echt vader en zoon en deze onderneming is toch wel heel speciaal.............maar we spreken ze nog wel over een week of twee, terwijl ze voor zo grote berg staan, of ze het nog zo speciaal vinden.haha!!
Maar goed, onze Youri is goed gespierd en sportief en zal straks veranderen in een opzijnrugliggenderijkeluisstudent tot een pijninmijngatstudent,haha!
Wubbe zal mij weer elke avond bellen om mij op de hoogte te houden en jullie zullen weer genoegen moeten nemen met mijn interpretaties van hun reisverslagen.
Iedereen kan ook Wubbe en Youri een hart onder hun fietsriem steken en hun aanmoedigen via de reacties. Zij kunnen die lezen als ze 's avonds in hun tentje liggen te blauwbekken, want echt warm is het nog niet.
Nog een laatste avond samen en dan morgen........ "on route".
Tot morgen.

  • 02 Mei 2013 - 18:28

    Marja:

    Hey Wubbe, ik was vandaag op het werk te laat om je nog een hele goede reis te wensen. dus dan maar via deze weg. Ga er lekker van genieten zo met zijn tweetjes en Miss Marple, ik kijk weer uit naar je geweldige verslagen.
    Goede reis en kom beiden weer heelhuids thuis
    Groetjes (ook namens André)

  • 02 Mei 2013 - 19:20

    Wubbe:

    @Marja, misschien was ik wel te vroeg weg, dank voor je (jullie) goede wensen.

  • 02 Mei 2013 - 19:40

    Alex Tempelman:

    Wubbe,

    Druk, druk, etc. Ook ik heb je vandaag niet meer gesproken voordat je jouw computer had afgesloten voor de komende 4 weken.
    dus ook maar op deze manier.
    Een gezegende reis toegewenst met je zoon Youri. Ik las het verslag en wat een mooie manier om samen
    (Vader<>zoon) hiermee bezig te zijn.
    heb een goede reis met z'n tweeën en kom weer veilig bij Marloes thuis. Dan ga ik ervan uit dat ik je ook weer ontmoet.:-)
    Ik volg je 'op de voet'.
    hartelijke groet,
    Alex T.

  • 02 Mei 2013 - 20:38

    Wubbe:

    @Alex, dank voor je mooie woorden, het is inderdaad een bijzondere fietstocht zo met mijn zoon.

  • 02 Mei 2013 - 20:45

    Peter:

    Wubbe en Youri,
    Heel veel succes morgen met de eerste kilometers!
    En zoals Op zijn Wubbes..., lekker doorstoempen ;-)
    Lekker eerst kriskras door de Veluwe, en Wubbe, je eerste rustplek knooppunt 71 ?
    Ik zal jullie volgen en meebeleven, eind volgende week ga ik in het klein met Mick een 4 daagse fietstocht maken.
    Heel veel veilige fiets kmmmmmetjes toegewenst!!!

    Groetsel Peter

  • 02 Mei 2013 - 20:45

    Hannie:

    Webbe en Youri een hele goede reis en kom veilig weer thuis! Geniet er maar goed van!

  • 02 Mei 2013 - 21:01

    Wubbe:

    @Peter, ik kom inderdaad langs knooppunt 71 , hier had ik vorig jaar al mijn eerste regen te pakken, mijn eerste kop koffie ook al. Jij ook heel veel plezier met je zoon, doe het slow en geniet.

    @Hannie, dank voor je goeie wensen, wij zullen zeker genieten.

  • 02 Mei 2013 - 21:53

    Ineke:

    Wubbe en Youri,
    Heel spannend, eindelijk morgen samen op pad, de eerste kilometers van zovelen. Heel speciaal dat jullie dit samen doen. Pas op elkaar en ik wens jullie een goede reis toe en heel veel (fiets)plezier samen. We zullen jullie volgen.

    Groetjes Ineke

  • 02 Mei 2013 - 21:53

    Annelies (werk):

    Heel veel succes Wubbe, geniet lekker samen met je zoon, zal zeker een hele mooie reis worden waar je/jullie nog lang van kunnen nagenieten.
    Hoop dat het weer snel warmer zal gaan worden.
    En Marloes, ik ga zeker weer genieten van al je verslagen, heerlijk!

  • 02 Mei 2013 - 23:20

    Joop:

    Hey wubbe en Youri, heel veel SKIK onderweg met jullie fantastische tocht. Hierbij jullie lijflied:
    "Op fietse" van Skik

    "Ik trap de fietse deur Holland, Belgie en Frankriek hen
    A'k hier zo fietse en 't weijt nie slim dan giet 't haost vanzulf
    refrijn:
    Wie dut mij wat, wie dut mij wat, wie dut mij wat vandage
    'k Heb de banden vol met wind, nee ik heb ja niks te klagen
    Wie dut mij wat, wie dut mij wat, wie dut mij wat vandage
    'k Soll wel zeggen ja het mag wel zo
    Ik ga niet met een mercedes benz
    Maar trap de fietse deur Franriek hen op 'n zandpad langs de Duutse grens
    Ik denk da'k dalijk even kieken gao in 't buutenland naor Nice"
    ---
    Veel pezier met fietsen, trappen, zingen, plukken, voelen, kijken en bewonderen.
    Je laat ons verwonderd en sprakeloos achter maar ik verheug mij alvast op jullie prachtige reisverhalen.
    Hoi, Joop

  • 03 Mei 2013 - 07:35

    Wubbe:

    @Ineke, Dank je zus, Youri zal goed op mij letten en mij uit de wind houden, mij berg op slepen en s, avonds zorgen voor mijn natje en drogie.

    @Annelies, dank voor je aanmoedigingen.

    @Joop, Skik zullen wij hebben, mooie woorden van Lohues, wie dut ons wat.

  • 03 Mei 2013 - 09:22

    Annelies De Vries:

    Hai Wubbe,

    Nu snap ik je mail pas van gister....
    Heel veel plezier en geniet van al het moois onderweg. En van elkaar.
    Annelies

  • 03 Mei 2013 - 11:22

    Erna Okken:

    Zo de eerste kilometers zitten in de benen met stralend mooi weer ik hoop dat jullie dit weer vast kunnen houden.Ik wens jullie een mooie tocht en veel plezier samen en geen lekke banden goed tocht
    gewenst en tot horens.
    O ja Youri je vader kan ook lekker koken profiteer daar van.

  • 03 Mei 2013 - 16:27

    Jan:

    Wubbe en Youri, jullie polder bewoners, komen jullie uit dat diepe dal het hoog weer op.
    Wat is die voorbereiding snel voorbij en nu alweer opgezadeld met jullie tweeën onderweg.
    Mannen trap ze weg die kilometers en bouw wat zitvlees op, dat zit beter.

    Geniet onderweg en op zijn tijd op de stander.
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 136516

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: