Beurse kontendag............. - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Beurse kontendag............. - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Beurse kontendag.............

Door: Miss Marple

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

10 Mei 2017 | Spanje, Cáceres

Na een brakke nacht met een heel hard Duits matras ( met kuil) stapten de mannen weer op hun stalen ros. Om kwart over 5 in de morgen vertrokken de eerste wandelaars en daar werd Wubbe wakker van. Die is op een gegeven moment maar opgestaan en in het donker een wandeling gaan maken. Peter lag nog op een oor. Maar vol goede moed weer op de pedalen. Een heerlijke lunch verdween met smaak in de hongerige buiken. Onderweg kwamen ze in gesprek met 2 mooie dames uit Amsterdam. Ik dacht,...........ach daar begint het gedonder met die dames ( 5 dagen van huis). Maar toen vertelde Wubbe hun leeftijd, ooooohh no problemo.
Twee vriendinnen dus, een van 74 jaar en een van 59 jaar. Ze kwamen in gesprek en toen bleek de ene dame te werken op de trauma afdeling van het ziekenhuis, waar Peter heeft gelegen. Hoe bizar kunnen sommige
ontmoetingen zijn.???? Toeval? Ik weet het niet, ik vind het heel bijzonder.
De mannen krijgen ook een beetje beurse kont, ze merken dat vooral na een pauze van rust en dan weer op het zadel. Nou zei ik tegen wubbe, dan weet je precies wat ik voel na 5 minuten op een fiets, hahhaha!

Het weer zou vandaag minder worden en dat werd het ook. Toen Wubbe mij belde zat hij in de regen en ik hier in de zon.......eindelijk gerechtigheid! Wel met een biertje, dat dan weer wel.
nou ik hoop dat ze vannacht beter slapen en morgen weer uitgerust hun reis kunnen vervolgen. Het gaat allemaal goed en onderling hebben de mannen veel lol en ze genieten volop.


  • 11 Mei 2017 - 00:01

    Marion Huijting:

    Ach ach nu al n beurse kont

  • 11 Mei 2017 - 07:58

    Peter Grau:

    Zagen ze die twee mooie dames (dames uit Amsterdam zijn altijd mooi) voor of na dat heerlijke biertje, hihihi.

  • 11 Mei 2017 - 09:17

    Helma:

    Ik wist het! Met dames uit Amsterdam is het altijd goed vertoeven. Toch maar wat meer hamburgers eten, dan krijg je vanzelf kussentjes op de billen.

  • 11 Mei 2017 - 18:17

    Elisabeth:

    Dank je Peter, ik kom ook uit Amsterdam!
    Ik geloof ook niet in toeval Marloes, dit heeft zo moeten zijn. Drie jaar na Peters ongeluk komt ie in nota bene Spanje iemand van de trauma afdeling tegen. Ben benieuwd of ze hem herkende? Maar gelukkig hebben ze vandaag wat koeler (lees natter) weer gehad. Konden de rood geblakerde hoofden weer een beetje tot rust komen. Nu een fijne(re) slaapplaats gevonden met privekamer voor hun beitjes en dan zal het slapen ook beter gaan.
    Morgen weer een nieuwe dag.

  • 12 Mei 2017 - 08:07

    Ilse:

    X
    X
    X!!
    Yo! Wat een gewaagde constructie dat bed bovenop die kast.

    Prachtige ontmoetingen, heerlijk.

  • 12 Mei 2017 - 20:03

    Marloes :

    Ook ik ben een geboren Amsterdamse, haha!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 135675

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: