Over de helft....... - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu Over de helft....... - Reisverslag uit Aubeterre-sur-Dronne, Frankrijk van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

Over de helft.......

Door: Miss Marple

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

18 Mei 2014 | Frankrijk, Aubeterre-sur-Dronne

Vandaag weer 70 km.gefietst en het waren fijne kilometers in de warme zon. Soms zelfs te heet. Het is ook nooit goed...
De mannen hebben vandaag hun kamp opgeslagen op een luxe camping( tegen pelgrimstarief) , waar ze weer zalig konden douchen.
Het was een rustige dag, hier en kopje koffie, daar een Frans broodje. Nog een kerkje bezocht in Montauban.
Nou, Wubbe heeft vanavond gekookt en Youri afgewassen. het lijkt wel een getrouwd stel,haha. Het laatste restje van de macaroni hebben ze gedeeld met een waggelende eend, die vervolgens weer bijna werd opgegeten door een mega-rat. Gatver!
De mannen zijn vandaag over de helft van het aantal kilometers.
Goed gedaan mannen!

• 18 Mei 2014 - 21:28

Marja:

jeetje nu al weer over de helft? Jullie gaan lekker! :-) Ga zo door in de tweede helft!!

• 18 Mei 2014 - 23:27

Marion:

Ja juist..al over de helft en nu kom ik ook eindelijk eens met een reactie.... maar goed ik had er een geldige reden voor: ik was zelf met vakantie!! :) Terug uit de tropen en gelijk in de herfst hier beland! Wat een rot weer is het hier geweest zeg!! Enfin, sinds gister is het tropische gevoel weer een klein beetje terug gekomen... het kwik steeg vandaag zelfs naar tropische temperaturen...tot wel 27 graden..in de tuin...heerlijk!! :) Maar gelukkig is het weer bij jullie nu ook omgeslagen las ik, hopelijk blijft het nu ook zo! En nu dan de 2e helft in gegaan, goed zo mannen, ga zo door!! Fiets ze!!