wanneer ben je iets kwijt - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu wanneer ben je iets kwijt - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

wanneer ben je iets kwijt

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

21 April 2014 | Nederland, Dronten

Nog tien dagen voor de boeg, nog tien dagen die ik aan voorbereidingen kan besteden. De laatste zaken zijn gekocht. Een paar stevige haringen die niet naar een paar keer gebruik er uit zien als rolmopsen. Toch ook maar een nieuw zakmes gekocht, ik was de oude niet kwijt, ik weet waar die is: op een boomstam in Oostenrijk waar ik het na mijn lunch op 14 mei heb laten liggen, onderweg naar Rome. Dus mocht je op een boomstam in Oostenrijk een Rode Zwitserse mes zien liggen denk dan aan mij.

De route door Frankrijk heb ik inmiddels ingetekend op de Michelin kaarten, Nederland en België nog te gaan. Youri fiets met de routeboekjes en ik met de overzichtskaarten en GPS.

Afgelopen dagen zou ik gaan fietsen met mijn zus Ineke, helaas de griep had andere plannen met mij voor. Van het fietsen werd niets in plaats daarvan werd het bed houden. Vandaag gaat het weer beter, nog tien dagen de tijd om weer aan te sterken.

Henk (mijn collega) is inmiddels al dapper begonnen aan zijn weg vanaf St. Jean Pied de Port. Hij is inmiddels gevorderd tot Puenta la Reina waar Henk een rustdag houd. Henk verteld zijn eigen reisverhaal op: http://henklansink.reislogger.nl/

• 21 April 2014 - 13:05

Erna Okken:

Beterschap Wubbe en gauw weer beter worden.

• 21 April 2014 - 17:48

Annelies:

Hallo Wubbe, gelukkig dat je al weer aan het opknappen bent, inderdaad heb je nog een paar dagen, maar het gaat snel genoeg, leuk hoor om zo je verhalen te lezen vooraf, maar ik kijk al uit naar de verhalen als je onderweg bent van Miss Marple!!!!! Dan gaat het echte genieten beginnen!

• 21 April 2014 - 19:00

Miss.Marple:

Miss Marple ligt nu even wat inspiratie op te graven in Tenerife....nog ff geduld!

• 22 April 2014 - 08:11

Coos:

Hee Wubbe, hoe vervelend het ook is, je kunt beter thuis met griep in bed liggen dan onderweg, je kunt het maar weer gehad hebben, succes ermee

• 22 April 2014 - 08:31

Peter Grau:

Ha, die Wubbe, het zou wel heel toevallig zijn als een Nederlander een Zwitsers zakmes in Oosterijk op een boomstam vind. hihi.
    succes met verder voorbereiden.