De terugreis kan beginnen - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu De terugreis kan beginnen - Reisverslag uit Nice, Frankrijk van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

De terugreis kan beginnen

Door: Miss Marple

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

28 Mei 2013 | Frankrijk, Nice

Nog even een laatste verhaaltje voor het slapen gaan. De mannen hebben vanmorgen rustig aan gedaan. Alle spullen uitgezocht, weer opnieuw alles ingedeeld in de fietstassen. Wat nemen we mee en wat blijft achter. De luie ligstoelen en de jacuzzi hoeft niet meer mee terug, maar wel de betrouwbare stalen rossen en de geweldige herinneringen aan deze toch bijzondere
" vaderenzoonreis ".

Vanmorgen nog het oude gedeelte van Nice bezocht. Lekker gedwaald door de kleine straatjes. Gegeten bij een Aziatisch restaurant en toen was het toch echt tijd om te vertrekken richting het vliegveld. Daar waren ze om 19.00 uur en toen begon de lange zit. Het is nu 22.45 uur en ze zitten er nog tot morgenvroeg om pas om 9.00 uur met het vliegtuig te vertrekken. GAAAAAR!!!!
Zo, nu nog een paar laatste foto's van vandaag en dan is het toch echt gebeurd, mensen.
Miss Marple dankt jullie allemaal hartelijk voor het volgen van de verhalen en het geven van de ondersteuning voor mijn twee kanjers. Ze hebben het toch maar geflikt. Ik vond het leuk om er toch weer wat smakelijke verhalen van te breien, zodat we allemaal het idee hadden , dat we achter op hun fiets zaten. In gedachten uiteraard, want zelf zie ik mij dit nooit doen. Ik ga mijn voorbereidingen treffen voor hun thuiskomst morgen een daarna mijn eigen koffer inpakken om maandag te gaan genieten van een welverdiende vakantie op Kreta met mijn vriendin, die ik al 37 jaar ken.
Tot ziens allemaal.

  • 28 Mei 2013 - 23:00

    Peter:

    Mannen een goede reis gewenst en straks weer mooi in eigen land. In ieder geval een mooie ervaring erbij!
    Marloes, het was leuk je verhalen te lezen!
    Groetsel Peter

  • 28 Mei 2013 - 23:05

    Wubbe:

    Het is nu 23.00 uur, wij zitten nu te lezen in onze boeken. Youri leest The onlikely pelgrimage of Harolds Fry en ik lees Reizen zonder Jonh van Geert Mak. Het wordt inderdaad nog een lange zit.

  • 28 Mei 2013 - 23:35

    Evelien:

    Heren ik hoop dat jullie een beetje kunnen rusten vannacht. Want je moet natuurlijk ook goed op je spullen letten. Verder hebben jullie dit avontuur toch mooi samen gedaan en die herinneringen blijven altijd.
    Tante uit marokko heel erg bedankt voor de mooie vertolkingen en natuurlijk de leerzame geschiedenis lessen. En ik wens jou en vriendin een hele fijne vakantie toe.

    Tot de volgende editie van wubbe's travels.

  • 29 Mei 2013 - 00:31

    Peter Grau:

    Mannen ik hoop dat het een beetje meevalt vanacht op het vliegveld. Een hele goede reis gewenst naar het toch ook wel mooie Dronten. Wat zullen jullie morgen lekker slapen in jullie eigen bedjes. Miss. Marple dank je voor de mooie verslaggeving en en hele fijne vakantie.
    Groet, Peter Grau.

  • 29 Mei 2013 - 07:42

    Marja:

    Hangen op een stoel, wat zal dat een lange zit worden, jullie hadden natuurlijk ook je tentjes op kunnen zetten in de vertrekhal en daar lekker kunnen gaan pitten hihi wat een bekijks zou dat geven zeg.
    Ik had de mannen al gefeliciteerd met hun prestatie maar nu wil ik jou, Miss Marple toch ook een hele fijne vakantie wensen. Ga er lekker van genieten met je vriendin. Fijn dat jij dit op deze manier kunt doen.

  • 29 Mei 2013 - 18:00

    Annelies (werk):

    Heerlijk mannen dat het is gelukt, en volgens mij zonder lekke banden, heb er tenminste niets over gelezen.
    En Miss MRple jij een hele fijne vakantie op Kreta, gaat Wubbe ook zo,n heerlijk verslag/verslagen voor jou maken?
    Wubbe tot maandag, dan gaat het gewone leven weer beginnen, maar de herinnering kunnen ze jullie nooit meer afnemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wubbe

Actief sinds 27 Feb. 2012
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 135757

Voorgaande reizen:

05 Mei 2017 - 27 Mei 2017

Via de la Plata 2017

02 Mei 2014 - 12 Juni 2014

Vader en zoon onderweg naar Santiago

03 Mei 2013 - 29 Mei 2013

Dronten - Provence

04 Mei 2012 - 09 Juni 2012

Dronten - Rome

30 April 2006 - 28 Mei 2006

Rome - Dronten

01 Mei 2004 - 29 Mei 2004

Sevilla - Santiago de Compostela

09 Mei 2002 - 11 Juni 2002

Dronten - Rome

29 April 2000 - 01 Juni 2000

Dronten - Santiago de Compostela

Landen bezocht: