echte mannen - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu echte mannen - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

echte mannen

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

05 Juni 2012 | Nederland, Dronten

De spieren werden vanochtend al vroeg wakker geschud met edo beklimming van 12%. Niet alleen de spieren werden hierdoor wakker. Het werd wel beloont, nadat de ademhaling weer in normale ritme verkeerde, was het genieten van mooie uitzichten. In Castell Azzara zat Arnold al op een terras, wij schuiven aan voor de dagelijkse cappuccino en een broodje.
Ook tijdens de afdaling vanaf Castell Azzara werden wij weer getrakteerd op fraaie uitzichten. Het ging de gehele dag op en af, van 4 tot20% wij hebben ze in alle soorten gehad. DE beklimming van 20% was eentje van de buiten categorie, eentje voor echte mannen maar wij, alle drie hebben deze ook aan onze lijst toegevoegd. Wij hebben nu kuiten waar geen broekspijp meer overheen kan. Wij staan nu aan de lago di bolsena na 82km en 900 hoogte meters. Nog twee etappes dam zijn wij in Rome.

De applicatie om foto te plaatsen werkt effe niet, volgt nog.

• 05 Juni 2012 - 19:43

Jan En Erna:

Kerels 4%, 12% en zelfs een hellinkje van 20%, jullie zijn van een buiten categorie.
    Lopend is dit al veel laat staan met een volbepakte fiets.
    Jullie worden vannacht wakker met het geluid van ontspannende kuiten.
    Heren herstel en geniet van jullie behaalde prestatie en neem er nog een of .....
    Geniet ze morgen.

• 05 Juni 2012 - 19:50

Annelies (werk):

Jullie kunnen trots op jullie zelf zijn, ben ik ook hoor (en de andere collega's vast ook) we moesten vandaag in Hierden onze talenten benoemen, nou van jullie kan ik er zo een paar opnoemen, fietsers, doorzetters, kanjers en zo kan ik nog wel even doorgaan, maarja dan gaan jullie misschien wel naast jullie schoenen lopen, en dat kan de komende 2 dagen niet, nog twee etappes en jullie zijn in Rome.
    Zet hem op de laatste twee dagen (heb nog niets gelezen van lekke banden, alles nog steeds goed gegaan????)
    Geniet nog lekker de komende dagen, want het einde is in zicht.

• 05 Juni 2012 - 19:56

Ineke:

Wat een prestatie weer, jongens 20% petje af, dat zijn nog eens bergetappe's.
    En die uitzichten zijn dan inderdaad beloningen en welverdiend. Geniet ook vannacht van jullie wel verdiende rust en dan nog 2 dagen onderweg. Geniet ervan.

• 05 Juni 2012 - 20:19

Janke:

Zo wat zijn jullie al dicht bij het wordt straks nog afkicken voor jullie
    Nog even er tegen aan heren. Ik zal duimen voor jullie.
    Tot volgende week

• 05 Juni 2012 - 20:35

Chris.:

Goede dag gemaakt vandaag. En 20% ters genomen. Weet je nog Wubbe dat we die 23% ters gelopen hebben.
    Je dijen zijn beter geworden. Pas maar op straks loop je met lappen in je broek van het uitleggen. Of doet Marloes dat niet meer. Ik vind het toppie. En het gaat bij mij echt weer kriebellen, ik wil zo wel meegaan. Jullie mogen wel doortrappen want je vliegtuig wacht niet! Of reken ik verkeerd.

Heren goede trap morgen.

• 05 Juni 2012 - 21:06

Marja:

Klasse heren, wat een prestatie. en ik sluit me aan bij de woorden van Annelies..... over talent gesproken.... daaraan ontbreekt het niet bij jullie.
    Geniet nog van de twee laatste etappe's maar blijf ook tot op het laatste moment voorzichtig. Want bij het idee alleen al van steile afdalingen met hoge snelheden........ We willen jullie graag heelhuids terug want die kuiten willen we uiteraard wel zien ;-)

• 06 Juni 2012 - 05:30

Bert Jr:

Mooie foto's. En het lijkt ook mooi weer daar. Enne peter.... Vroeger had je nooit moeite met 20% haha. Ik bedoel biertjes. Maar dit is wel gezonder natuurlijk. Hier regent het weer es voor de verandering. Maar datbis goed voor de plantjes. Ga zo verder.

• 06 Juni 2012 - 06:06

Gerard:

Echte bikkels, zijn jullie hoor, ik doe het je niet na. gelukkig is de "knip" niet zo hoog, dat was voor mij al een colletje
    Gaat het nog een beetje met dit verzet Peter? Zet hem op voor die laatste 2 dagen. suc6 maar weer gewenst uit een regenachtig kikkerlandje

• 06 Juni 2012 - 07:49

Ria:

Wubbe en Peter,
    Succes met de laatste 'lootjes'!

• 06 Juni 2012 - 08:21

Evelien:

Wat een prestatie mannen. 20%. Dat doe ik zelfs met de auto niet graag. Laat staan op de fiets. Jullie zijn goed bezig. Ga zo door... En vrouwen vinden die kuiten wel mooi hoor. ;)

• 06 Juni 2012 - 17:19

Mieke:

Mannen, geweldig, wat een prestatie 20%. Ik wil absoluut een foto van die kuiten zien.. Zet hem op voor de laatste 2 dagen en dan nog meer genieten , na gedane arbeid, in het prachtige Rome.