goed op weg - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu goed op weg - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

goed op weg

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

11 Maart 2012 | Nederland, Dronten

Eindelijk komt het voorjaar in zicht. Het wordt wat aangenamer om aan mijn conditie te werken. Ik heb nu al meer kilometers gemaakt dan in de hele maand februari, vandaag waren het er 65 km, een rondje Veluwemeer.

Het werken met de navigatie gaat steeds beter, alleen ik moet even een ander plekkie op de stuur hiervoor vinden. Nu veel schaduw op het schermpje waardoor de leesbaarheid niet tof is. Hiervoor is waarschijnlijk wel een opzetstuk nodig.

Mijn uitrusting is zo goed als compleet, nog een softshell, en mijn derailleur moet beter worden afgesteld voordat ik vertrek

Ik ben de route aan het doornemen met het oog op wat ik onderweg in ieder geval wil gaan bekijken. dit is mede afhankelijk van de beschikbare tijd.

Nog even geduld dan kan ik op mijn kont in het gras zitten voor mijn tentje.