begin - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu begin - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Wubbe Okken - WaarBenJij.nu

begin

Door: Wubbeokken

Blijf op de hoogte en volg Wubbe

28 Februari 2012 | Nederland, Dronten

Het is alweer zes jaar geleden dat ik een wat langere fietstocht hebt gemaakt. Was druk bezig met onder anderen met het wandelen, wat niet echt van de grond kwam. Bij het wandelen liep ik een blessure aan mijn hiel op. Eerst een tijdje van alles geprobeerd, later naar een podotherapeut en uiteindelijk is het shockwave therapie bij de fysiotherapeut geworden. Nog een behandeling en dan ben ik hier klaar mee.

Het maken van een lange wandeltocht zit nog steeds in mijn gedachten en laat ik nog niet los.

Ondertussen mijn fietsen weer opgepakt en zo vertrek ik dan op 4 mei richting Rome, dit keer volg ik de route van Hans Reitsma.

Ik volg de variant via Venetië. Mijn collega Peter vliegt naar Trevisio en samen fietsen wij dan verder naar Rome.

• 03 Maart 2012 - 21:02

Peter De Jong:

Hey die Wubbe!
    Mooi dat je een internetsite hebt opgezet...., en ik heb er al heel veel zin in om de twee laatste weken met je mee te fietsen!
    Ik heb de tent in orde en een gaspit gevonden, moet enkel nog reserve delen voor de fiets halen en dan kan ie voor wat mij betreft!!

Grt je fietsmaat Peter